poniedziałek, 2 maja 2016

Liebster Blog Award

LBA
Dziękuję za nominację Kamili, a tu macie link do jej bloga ----> http://bars-and-melody-bam.blogspot.com/
 
1. Czemu zaczęłaś pisać ff?
     Fan fiction zaczęłam pisać chyba dlatego, że od zawsze moją pasją było pisanie. Uwielbiałam przelewać słowa na papier. To mnie uspakajało i mogłam się przez chwilę zanurzyć w "fikcyjnym świecie". Więc zadałam sobie pytanie: dlaczego by tego nie pokazać? Może komuś spodoba się to co robię? Dlatego założyłam bloga. W sumie zaczęłam, pisać ff, kiedy sama żadnego nie przeczytałam, bo wzięłam się za ich czytanie dopiero po napisaniu jakiś dziesięciu rozdziałów.

2. Do której klasy idziesz po wakacjach?
     Do 2 gimnazjum.

3. Ulubiona piosenka?
     Ogólnie to jak chyba większość mam mnóstwo "sezonowych" ulubionych piosenek, które zmieniają się co około 2 miesiące, ale z takich utworów, które uwielbiam już ponad 2 lata to np.:
     * ,,Chandelier" - Sia
     *,,Give me love" - Ed Sheeran
     *,,Car radio" - Twenty One Pilots
i wiele innych

4. Masz jakiś idoli oprócz BAM?
     Tak - Ed Sheeran, Sia, 5SOS, Twenty One Pilots, Selena Gomez

5. Ulubiony film? Dlaczego?
     Spośród wielu, wielu świetnych filmów, które obejrzałam wybieram ,,3 metry nad niebem", który nie ważne który raz oglądam mam nadzieję, ze zakończenie będzie inne i zawsze płacze pod koniec.

6. Od kiedy jesteś Bambino?
     W czerwcu będzie rok.

7. Prowadzisz/prowadziłaś jeszcze jakiegoś bloga?
     Nie.

8. Ulubiony owoc?
     Arbuz i mango.

9. Masz jakieś rzeczy ze swoim idolem? Byłaś na YSoT?
     Nie mam żadnych rzeczy z idolem, tak, byłam na YSoT w Łodzi.

10. Słuchasz Radia Young Stars? Jeśli tak to od kiedy?
      Szczerze mówiąc słuchałam z dwa - trzy razy podczas audycji o BaM i tylko tyle.

Nominuję wszystkie osoby, które przeczytały tego posta. Możecie odpowiedzieć w komentarzu, albo w osobnym poście na blogu. Chętnie poczytam wasze odpowiedzi :))
Pytania:
     1. Gdzie planujesz zamieszkać w przyszłości, a może zamierzasz zostać tu, gdzie teraz?
     2. Czy przeczytałaś książkę, która w jakiś sposób wpłynęła na twoje życie? Jeśli tak to jaka i dlaczego?
     3. Ulubiony serial?
     4. Jak poznałaś BaM?
     5.Masz jakiś idoli oprócz BaM? Jak tak, to jakich?
     6. Ulubiony kolor?
     7. Jesteś osobą nieśmiałą, czy bardziej otwartą?
     8. Wymarzony zawód?
     9. Twoje hobby?
     10. Czy jakbyś dostała możliwość przeprowadzenia się do dowolnego miejsca na ziemi, ale mogłabyś wziąć tylko najbliższą rodzinę (rodzice, rodzeństwo) zgodziłabyś się? Uzasadnij swój wybór.


3 komentarze:

  1. Odpowiedziałam na moim blogu i nominowałam cb do LBA :* ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy next? 😭😭😭 Już chyba wchodzę dzisiaj 56 raz! Radzę się pospieszyć! ❤ Tak ładnie proszę ! 😭😭 Ej no, please. Nie każ mi czekać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale dzisiaj miałam dodać i pisałam, napisałam do połowy i więcej nie zdążyłam.
      I niestety będzie dopiero w piątek, bo będę 2 dni na wycieczce klasowej
      Przepraszam, ale nie udało mi się wyrobić 😕💘

      Usuń