niedziela, 10 stycznia 2016

Witajcie kochani!

   Chyba od zawsze interesowałam się wszelkiego rodzaju książkami, opowiadaniami, fanfiction i wszystkim tym, co można napisać. Dlatego właśnie postanowiłam wziąć się za pisanie bloga. Zdecydowałam, że będę pisała  fanfiction o Bars and Melody, czyli o moich aniołkach, którzy nawet nieświadomie wnieśli do mojego życia wiele radości, dodali mi odwagi i sprawili, że teraz myślę bardziej pozytywnie. Z góry przepraszam za jakieś drobne błędy, które mogłam popełnić, ale pierwszy raz zajmuję się pisaniem bloga i dopiero się uczę :). Mam nadzieję, że się wam spodoba! ♥
 
 
 
 
                                                                                                                                     
 
                                                                                                                                         julka294

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz